2011. július 7., csütörtök

Az első varrógép

A gépet, amivel elkezdtem varrni, Nani (azaz az anyósom) bocsátotta a rendelkezésemre. Az édesanyja sokat varrt vele. Nem mondom, hogy hibátlan kütyü (volt hogy gondolt egyet és más öltéshosszban kezdett varrni, a szálfeszesség beállításáról ne is beszéljünk..), de szerettem vele dolgozni és kezdetnek jó volt. Íme egy kép:
Sok szép dolgot készítettem vele és büszke vagyok rá, hogy mindent egyedül tanultam és találtam ki a géppel varrással kapcsolatban. Persze nem is vagyok profi, rám fér még bőven a fejlődés. Nagyon szívesen elmennék egy tanfolyamra, mert biztos tudnának mutatni egy csomó praktikus dolgot. Nem kételkedem benne, hogy rengeteg dolgot meg lehetne oldani egyszerűbben is, mint ahogy én kitaláltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése