2011. július 7., csütörtök

Játszószőnyeg

Nem vesztegettem az időmet. Amint megkaptam a gépet, nagy fába vágtam a fejszémet. Pár hónapos kisfiamnak akartam játszószőnyeget varrni. Kicsit nagy falat ez így esőre, de szeretem a kihívásokat. :)
Rengeteget tanultam a varrásról, amíg készítettem.
Először mindent megterveztem kicsiben egy papíron, majd méretarányosan is. Kiválasztottam az anyagokat és elkezdtem kivágni a formákat. Fogalmam sem volt, hogy fog összeállni az egész, de valahogy el kellett kezdenem.
Egyébként az anyagok beszerzése sem volt egyszerű (fogalmam sem volt, hol találok megfelelő boltot itt Brüsszelben), de Máté (a férjem) nagyon segítőkész volt és talált nekem egy igazi patchwork boltot, ahol kis zsebkendőnyi anyagokat is lehet vásárolni. Mindent ott szereztem be a játszószőnyeghez.

Mátéra visszatérve, nagyon jól viseli eme -nem kis költségvetésű- hobbimat.  Gyakran kikérem a véleményét, tanácsát színekről, formákról. Legtöbbször mondjuk nem fogadom meg :), de jó más véleményt is hallani. Eddig is tudtam, hogy szuper férj és társ, de ezen a téren is mindig támogató és elfogadó. Hálás vagyok érte!

Ja és ha  már a játszószőnyegről van szó :)...

Tervezés:
Részletek:



 És a kész mű:
Sok aprósággal akartam felkelteni a baba érdeklődését. A kacsa és az autó alá dudát varrtam, a bárány nyakán kis kolomp csörög, az esőcseppek gombokból vannak, a kicsi teknős mágnessel kapaszkodik az anyukája hátára, a lepke szárnya zörgős zacskóval van kitömve..

Olivér szerette ezt a szőnyeget, remélem a következő babának sem okoz majd csalódást. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése